The Handbook of Internet Studies von Robert (Hrsg.) Burnett

CHF 189.00 inkl. MwSt.
ISBN: 978-1-4443-1486-1
Einband: Digital
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The Handbook of Internet Studies brings together scholars from a variety of fields to explore the profound shift that has occurred in how we communicate and experience our world as we have moved from the industrial era into the age of digital media.

The Handbook of Internet Studies brings together scholars from a variety of fields to explore the profound shift that has occurred in how we communicate and experience our world as we have moved from the industrial era into the age of digital media.

AutorBurnett, Robert (Hrsg.) / Consalvo, Mia (Hrsg.) / Ess, Charles M. (Hrsg.)
EinbandDigital
Erscheinungsjahr2011
Seitenangabe512 S.
LieferstatusFolgt in ca. 10 Arbeitstagen
AusgabekennzeichenEnglisch
MasseH25.0 cm x B15.0 cm x D1.5 cm 666 g
ReiheHandbooks in Communication and Media
VerlagJohn Wiley and Sons Ltd

Alle Bände der Reihe "Handbooks in Communication and Media"

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