Führungswissen für Unperfekte Sie sind unkonventionell, leidenschaftlich und Führungskraft? Sie lieben Ihren Job und wären darin gerne noch besser? Dann sind Sie hier goldrichtig! Scott Jeffrey Miller langweilt Sie nicht mit peinlichen Gruppenübungen oder angestaubten Leadership-Weisheiten, sondern stellt Sie vor 30 packende Herausforderungen aus dem Führungsalltag. Er zeigt Ihnen, wie Sie . schwierige Gespräche führen und Erfolge feiern, . Vertrauen gewinnen und heilige Kühe schlachten, . die richtigen Leute an die richtigen Aufgaben setzen, . eine klare und machbare Vision für Ihr Team entwickeln . und gemeinsam Ihre Ziele erreichen. Sie können dieses Buch linear lesen oder kreuz und quer, eine Challenge pro Tag oder eine pro Monat bestehen - alle Wege führen zum Ziel: Die Führungskraft zu werden, die Sie selbst gern gehabt hätten. Und dabei werden Sie auch noch Spaß haben. Versprochen!
Über den Autor Scott Jeffrey Miller
Scott Jeffrey Miller is a highly sought-after speaker, seven-time bestselling author, and podcast host. He currently serves as FranklinCovey's senior advisor on thought leadership. Prior to his advisor role, Scott was a twenty-five-year FranklinCovey associate, serving as the Chief Marketing Officer and Executive Vice President. He hosts On Leadership with Scott Miller, the world's largest weekly leadership podcast. Scott is a partner in Gray + Miller, the fastest growing speaking, literary, and talent agency in the nation.Todd Davis is the former Chief People Officer and EVP at FranklinCovey. He has over thrity-five years of experience in human resources, talent development, executive recruiting, sales, and marketing, and has delivered numerous keynote addresses and speeches at leading business, industry, and association conferences, such as the World Business Forum (WOBI), the Chief Learning Officer Symposium, Association for Talent Development (ATD), and HR.com. Likewise, Todd is a Wall Street Journal bestselling author of Get Better: 15 Proven Practices to Build Effective Relationships at Work.