What does it mean to be Black in the Obama era? In Reading African American Experiences in the Obama Era, young African American scholars and researchers and experienced community activists demonstrate how to encourage dialogue across curricula, disciplines, and communities with emphases on education, new media, and popular culture. Considering what this historic moment means for Black life, letters, and learning, this accessible yet scholarly volume encourages movement toward thoughtful analysis today.
Band 1
Fester Einband | 2011
Band 110
Kartonierter Einband (Kt) | 2019
Band 110
Fester Einband | 2019
Band 113
Fester Einband | 2019
Band 115
Kartonierter Einband (Kt) | 2020
Band 116
Fester Einband | 2023
Band 116
Kartonierter Einband (Kt) | 2023
Band 13
Kartonierter Einband (Kt) | 2012
Band 14
Fester Einband | 2011
Band 14
Kartonierter Einband (Kt) | 2011
Band 15
Kartonierter Einband (Kt) | 2017
Band 15
Fester Einband | 2017
Band 16
Kartonierter Einband (Kt) | 2011
Band 22
Kartonierter Einband (Kt) | 2012
Band 24
Fester Einband | 2011
Band 25
Fester Einband | 2012
Band 25
Kartonierter Einband (Kt) | 2012
Band 26
Fester Einband | 2011
Band 27
Fester Einband | 2013
Band 28
Fester Einband | 2013
Band 28
Kartonierter Einband (Kt) | 2013
Band 32
Fester Einband | 2013
Band 32
Kartonierter Einband (Kt) | 2013
Band 36
Fester Einband | 2013
Band 38
Fester Einband | 2012
Band 38
Kartonierter Einband (Kt) | 2012
Band 4
Fester Einband | 2011
Band 41
Kartonierter Einband (Kt) | 2012
Band 41
Fester Einband | 2013
Band 46
Fester Einband | 2014
Band 46
Kartonierter Einband (Kt) | 2014
Band 47
Fester Einband | 2015
Band 47
Kartonierter Einband (Kt) | 2015
Band 54
Fester Einband | 2013
Band 55
Kartonierter Einband (Kt) | 2014
Band 55
Fester Einband | 2014
Band 56
Fester Einband | 2014
Band 56
Kartonierter Einband (Kt) | 2014
Band 58
Kartonierter Einband (Kt) | 2015
Band 58
Fester Einband | 2015
Band 6
Fester Einband | 2011
Band 60
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 60
Fester Einband | 2016
Band 64
Fester Einband | 2014
Band 64
Kartonierter Einband (Kt) | 2014
Band 67
Kartonierter Einband (Kt) | 2015
Band 67
Fester Einband | 2015
Band 68
Fester Einband | 2014
Band 68
Kartonierter Einband (Kt) | 2014
Band 70
Fester Einband | 2015
Band 70
Kartonierter Einband (Kt) | 2015
Band 71
Fester Einband | 2015
Band 74
Kartonierter Einband (Kt) | 2015
Band 8
Kartonierter Einband (Kt) | 2012
Band 88
Fester Einband | 2017
Band 88
Kartonierter Einband (Kt) | 2017
Band 94
Kartonierter Einband (Kt) | 2017
Band 94
Fester Einband | 2017
Band 97
Kartonierter Einband (Kt) | 2017
Über den Autor Shanesha R. F. (Hrsg.) Brooks-Tatum
Ebony Elizabeth Thomas is assistant professor of reading, language, and literature in the division of Teacher Education at Wayne State University. She has published her work in English Journal, The ALAN Review, and Sankofa: A Journal of African Children¿s and Young Adult Literature, as well as the books A Narrative Compass: Stories That Guide Women¿s Lives and The Pressures of Teaching. She is an alumna of Florida A&M University, Wayne State University, and the University of Michigan, Ann Arbor. Shanesha R. F. Brooks-Tatum is postdoctoral research and instruction fellow at the Atlanta University Center Robert W. Woodruff Library. She has published works on Christian hip-hop, spoken-word poetry, and Black popular culture, and is an alumna of the University of California, Berkeley and the University of Michigan, Ann Arbor.