Contesting the Myth of a ¿Post Racial¿ Era brings together educational scholars across disciplines in higher education to reframe the discourse on race and racism in education in the Obama era and to explore structural, environmental, cultural, and political implications of race and racism in education. The volume gives explicit attention to contesting the myth of post-racialism in U.S. education by examining racial inequality across the K-16 spectrum, through examination of classroom practices, educational policies, educational research, and equity and access. Policy makers, educators, and academics with an interest in raising the achievement levels of students of color as well as access to greater opportunities will have interest in this book. It can be used for professional development at the K-12 and higher education level and for course adoption in college classrooms, particularly in programs and courses where race is an explicit area of study.
Band 1
Fester Einband | 2011
Band 110
Kartonierter Einband (Kt) | 2019
Band 110
Fester Einband | 2019
Band 113
Fester Einband | 2019
Band 115
Kartonierter Einband (Kt) | 2020
Band 116
Fester Einband | 2023
Band 116
Kartonierter Einband (Kt) | 2023
Band 13
Kartonierter Einband (Kt) | 2012
Band 14
Fester Einband | 2011
Band 14
Kartonierter Einband (Kt) | 2011
Band 15
Kartonierter Einband (Kt) | 2017
Band 15
Fester Einband | 2017
Band 16
Kartonierter Einband (Kt) | 2011
Band 22
Kartonierter Einband (Kt) | 2012
Band 24
Fester Einband | 2011
Band 25
Fester Einband | 2012
Band 25
Kartonierter Einband (Kt) | 2012
Band 26
Fester Einband | 2011
Band 27
Fester Einband | 2013
Band 28
Fester Einband | 2013
Band 28
Kartonierter Einband (Kt) | 2013
Band 32
Fester Einband | 2013
Band 32
Kartonierter Einband (Kt) | 2013
Band 36
Fester Einband | 2013
Band 38
Fester Einband | 2012
Band 38
Kartonierter Einband (Kt) | 2012
Band 4
Fester Einband | 2011
Band 41
Kartonierter Einband (Kt) | 2012
Band 41
Fester Einband | 2013
Band 46
Fester Einband | 2014
Band 46
Kartonierter Einband (Kt) | 2014
Band 47
Fester Einband | 2015
Band 47
Kartonierter Einband (Kt) | 2015
Band 54
Fester Einband | 2013
Band 55
Kartonierter Einband (Kt) | 2014
Band 55
Fester Einband | 2014
Band 56
Fester Einband | 2014
Band 56
Kartonierter Einband (Kt) | 2014
Band 58
Kartonierter Einband (Kt) | 2015
Band 58
Fester Einband | 2015
Band 6
Fester Einband | 2011
Band 60
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 60
Fester Einband | 2016
Band 64
Fester Einband | 2014
Band 64
Kartonierter Einband (Kt) | 2014
Band 67
Kartonierter Einband (Kt) | 2015
Band 67
Fester Einband | 2015
Band 68
Fester Einband | 2014
Band 68
Kartonierter Einband (Kt) | 2014
Band 70
Fester Einband | 2015
Band 70
Kartonierter Einband (Kt) | 2015
Band 71
Fester Einband | 2015
Band 74
Kartonierter Einband (Kt) | 2015
Band 8
Kartonierter Einband (Kt) | 2012
Band 88
Fester Einband | 2017
Band 88
Kartonierter Einband (Kt) | 2017
Band 94
Kartonierter Einband (Kt) | 2017
Band 94
Fester Einband | 2017
Band 97
Kartonierter Einband (Kt) | 2017
Über den Autor Franklin (Hrsg.) Tuitt
Dorinda J. Carter Andrews (Ed.D., Harvard) is an associate professor in the department of teacher education and a core faculty member of the African American and African Studies program at Michigan State University. She is a co-editor of Legacies of Brown: Multiracial Equity in American Education (2005). Franklin Tuitt (Ed.D., Harvard) is an associate professor of higher education in the Morgridge College of Education and Associate Provost for Inclusive Excellence at the University of Denver. Dr. Tuitt is a co-editor and contributing author of the book Race and Higher Education: Rethinking Pedagogy in Diverse College Classrooms (2003).