The first OZCOTS conference in 1998 was inspired by papers contributed by Australians to the 5th International Conference on Teaching Statistics. In 2008, as part of the program of one of the first National Senior Teaching Fellowships, the 6th OZCOTS was held in conjunction with the Australian Statistical Conference, with Fellowship keynotes and contributed papers, optional refereeing and proceedings. This venture was so successful that the 7th and 8th OZCOTS were similarly run, conjoined with Australian Statistical Conferences in 2010 and 2012. Authors of papers from these OZCOTS conferences were invited to develop chapters for refereeing and inclusion in this volume. There are sections on keynote topics, undergraduate curriculum and learning, professional development, postgraduate learning, and papers from OZCOTS 2012. Because OZCOTS aim to unite statisticians and statistics educators, the approaches this volume takes are immediately relevant to all who have a vested interest in good teaching practices. Globally, statistics as a discipline, statistical pedagogy and statistics in academia and industry are all critically important to the modern information society. This volume addresses these roles within the wider society as well as questions that are specific to the discipline itself. Other chapters share research on learning and teaching statistics in interdisciplinary work and student preparation for futures in academia, government and industry.
Band 108
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 114
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 117
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 118
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 122
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 124
Kartonierter Einband (Kt) | 2018
Band 131
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 141
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 145
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 146
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 157
Fester Einband | 2016
Band 157
Kartonierter Einband (Kt) | 2018
Band 163
Kartonierter Einband (Kt) | 2018
Band 173
Fester Einband | 2016
Band 175
Fester Einband | 2016
Band 178
Fester Einband | 2016
Band 178
Kartonierter Einband (Kt) | 2018
Band 18
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 187
Kartonierter Einband (Kt) | 2018
Band 19
Kartonierter Einband (Kt) | 2014
Band 190
Fester Einband | 2017
Band 190
Kartonierter Einband (Kt) | 2018
Band 193
Kartonierter Einband (Kt) | 2018
Band 208
Fester Einband | 2017
Band 214
Kartonierter Einband (Kt) | 2018
Band 214
Fester Einband | 2017
Band 215
Kartonierter Einband (Kt) | 2018
Band 215
Fester Einband | 2017
Band 216
Kartonierter Einband (Kt) | 2018
Band 221
Fester Einband | 2018
Band 227
Kartonierter Einband (Kt) | 2019
Band 228
Fester Einband | 2018
Band 228
Kartonierter Einband (Kt) | 2019
Band 231
Fester Einband | 2018
Band 231
Kartonierter Einband (Kt) | 2018
Band 240
Fester Einband | 2018
Band 241
Kartonierter Einband (Kt) | 2019
Band 244
Fester Einband | 2018
Band 31
Kartonierter Einband (Kt) | 2014
Band 41
Kartonierter Einband (Kt) | 2015
Band 43
Kartonierter Einband (Kt) | 2015
Band 54
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 55
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 56
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 59
Fester Einband | 2013
Band 59
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 60
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 61
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 63
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 65
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 68
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 69
Fester Einband | 2014
Band 69
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 79
Fester Einband | 2014
Band 81
Fester Einband | 2014
Band 81
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 83
Fester Einband | 2014
Band 87
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 91
Fester Einband | 2014
Band 91
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Über den Autor Helen (Hrsg.) MacGillivray
Helen MacGillivray, Professor, Science and Engineering Faculty, Queensland University of Technology, Brisbane, Australia.Michael Martin, Professor of Statistics, School of Finance and Applied Statistics, Australian National University, Canberra, Australia.Brian Phillips, Associate Professor, Life and Social Sciences, Swinburne University of Technology, Victoria, Australia.